مصاحبه آرشیو خبر ها
توتی پاشنه آشیل رم شده است

توتی پاشنه آشیل رم شده است

لوچانو موجی مدیر اسبق باشگاه یوونتوس ایتالیا که هواداران تیم تورینی خاطرات تلخ و شیرین زیادی از وی دارند، روز گذشته در مصاحبه ای به رقابت یووه و رم در صدر جدول اشاره کرد.

"از اکتبر گذشته گارسیا مدعی شده که باخت به یووه در تورین ناشی از داوری ضعیف بوده و تاثیرگذار در شانس قهرمانی رم. زمین اما پاسخ دیگری داشت، کاملا برخلاف نظر گارسیا. در تصحیح حرفش گفت که می خواسته به تیمش روحیه بدهد و آنها را از فضای افسردۀ اطرافشان بیرون بیاورد. ولی باورش سخت است زیرا برخلاف اختلاف 9 امتیازی با یووه، المپیکو همیشه پر است و رسانه ها و مدیران هم همیشه آمادۀ توجیه اشتباهات رم هستند. شرایط امروز را از ابتدای فصل پیش بینی میکردیم درحالیکه همه میگفتند شکاف با یووه کاهش پیدا کرده، اگر پر نشده باشد ، وقتی همه از عملکرد ترانسفری رم ستایش میکردند ، ما انتقاد کردیم."

"توتی در عین ستاره بودن، پاشنۀ اشیل رم شده و با توجه به سنش، دیگر نمی تواند در رم حرف اول را بزند. دیگر رفلکسها و سرعت سابق را ندارد."

"رم مهاجم نوکی را می خواهد که دائم با دفاع حریف درگیر باشد و با حفظ توپ و پرس برای بازیکنان سرعتی تیم ( جروینیو و لیاییچ ) فضاسازی کند. دمبیا این خصوصیات را نداره ، استارتهای انفجاری و خودخواهی، یکی از دلایل این حجم از تساوی خانگی رم و تفاوتش با یوونتوس است."

"از تیم های بزرگ انتظار نمی رفت  که ضدحمله ای بازی کنند. آلگری این را فهمید و تاکتیک مشابهی اتخاذ کرد، یووه رفت برا دفاع و در کمین ضدحملات شد ، یک مساوی 1-1 گرفت ، با دو شوت داخل چهارچوب حاصل از توپهای مرده."

"حالا دیگر رم باید از عنوان دومی دفاع کند. یووه اختلاف 9 امتیازی را حفظ کرد و این پایه گذار رسیدن آنها به چهارمین اسکودتوی متوالی می شود."

"تیم ترجمه انجمن یوونتوس"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: